تور بین المللی موتورهای سنگین پاریس ـ اصفهان به تهران رسید

به گزارش بلاگ پو، تور سافاری بین المللی موتورهای سنگین پاریس ـ اصفهان، پس از عبور از مرز بازرگان و شهرهای تبریز، اردبیل و رشت، پنجشنبه 11 مرداد با استقبال و همراهی کانون جهان گردی و اتومبیل رانی به پایتخت رسید.

تور بین المللی موتورهای سنگین پاریس ـ اصفهان به تهران رسید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی کانون جهان گردی و اتومبیل رانی، 23 موتور سوار که 19 روز پیش پاریس را به مقصد اصفهان ترک کرده بودند، 9 مرداد ماه از طریق مرز بازرگان وارد کشورمان شدند.

این گروه در راستا خود از 14 کشور اروپایی عبور کرده و پس از ورود به ایران نیز تبریز، اردبیل، خلخال، اسالم، رشت، لاهیجان، رودسر، رامسر، تنکابن، چالوس و کرج را پشت سرگذاشته و به تهران رسیدند.

بیژن خراسانی کارشناس ورزشی کشورمان که این گروه را همراهی می کند، با بیان اینکه استقبال و مهمان نوازی مردم در راستا حرکت این تور قابل قدردانی است گفت: موتورسواران شرکت کننده در تور بین المللی موتورهای سنگین، از برخورد خوب مردم و زیبایی های ایران به ویژه راستا خلخال- اسالم و جاده چالوس به وجد آمده و لذت بردند.

خراسانی همچنین به همکاری شایسته نیروهای امنیتی و پلیس در برگزاری هرچه بهتر این رالی اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه در راستا حرکت تور با هیچ مشکل و یا مانعی روبرو نشدیم و همه نیروهای دخیل در این زمینه کمال همکاری را با موتورسواران و دست اندرکاران برگزاری این تور داشتند.

او در ادامه گفت: تور بین المللی موتورهای سنگین پاریس- اصفهان، پس از یک شب اقامت در تهران، صبح روز 12 مرداد ماه پایتخت را ترک کرده و از راستا جاده قدیم قم و سلفچگان به اصفهان خواهند رسید.

به گفته بیژن خراسانی این تور در میدان نقش جهان شهر اصفهان، به کار خود انتها خواهد داد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10734

به "تور بین المللی موتورهای سنگین پاریس ـ اصفهان به تهران رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور بین المللی موتورهای سنگین پاریس ـ اصفهان به تهران رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید