خبرنگاران بیش از 2 میلیون کودک آمریکایی به کرونا مبتلا شدند

به گزارش بلاگ پو، نیویورک- خبرنگاران- بیش از 2 میلیون کودک آمریکایی از زمان آغاز کووید-19 در آمریکا تا کنون به این بیماری گرفتار شدند که نزدیک به یک میلیون نفر آن در یک ماه گذشته اتفاق افتاده است.

خبرنگاران بیش از 2 میلیون کودک آمریکایی به کرونا مبتلا شدند

به گزارش خبرنگاران، آموزشگاه اطفال و انجمن بیمارستان های بچه ها در تازه ترین گزارش خود که با جمع آوری اطلاعات موجود از همه ایالت های آمریکا تدوین شده است، تاکید دارد از 12 نوامبر تا 24 دسامبر سال جاری، یک میلیون نفر به آمار پیشین افزوده شد و به این ترتیب، 2 میلیون و 681 نفر کودک به کرونا مبتلا شده اند.

بر اساس این گزارش، بچه ها نزدیک به 12 درصد موارد کل متبلایان به کرونا را به خود اختصاص داده اند که البته باید تاثیرهای روانی و عاطفی ایجاد شده بر بچه ها را هم در نظر گرفت.

در واقع از هر 100 هزار مورد شناسایی شده کرونایی، 2 هزار و 658 نفر را بچه ها تشکیل می دهند. این رقم تنها در هفته گذشته به 178 هزار و 935 مورد کودک مبتلا رسیده است.

ایالت متحده آمریکا با شناسایی بیش از 19 میلیون مبتلای کرونا، بالاترین رکورد را در دنیا دارد و نزدیک به 350 هزار نفر هم تا به امروز در اثر این بیماری جان باخته اند.

جو بایدن رئیس جمهوری منتخب آمریکا، به تازگی اظهار کرد با تعطیلات ژانویه و شروع سال جدید میلادی، هفته ها وماه های سختی را پیش رو خواهند داشت و احتمال افزایش جان باختگان به بیش از 400 هزار نفر وجود دارد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 40767

به "خبرنگاران بیش از 2 میلیون کودک آمریکایی به کرونا مبتلا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیش از 2 میلیون کودک آمریکایی به کرونا مبتلا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید