خبرنگاران یوسف نژاد: برای ادامه مسابقات فوتبال باید به خردجمعی احترام گذاشت

به گزارش بلاگ پو، تهران- خبرنگاران- عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: فدراسیون فوتبال باید برای ادامه مسابقات لیگ برتر به خردجمعی احترام بگذارد.

خبرنگاران یوسف نژاد: برای ادامه مسابقات فوتبال باید به خردجمعی احترام گذاشت

علی اصغر یوسف نژاد روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: وزارت ورزش و جوانان باید با جدیت و آگاهی کامل پیگیر پرونده تعلیق فدراسیون جودوی ایران در دادگاه بین المللی حکمیت ورزش باشد. متاسفانه ابزارها و دست های پشت پرده ای در کار است تا نه تنها فدراسیون جودو بلکه ورزش ایران را تعلیق نمایند.

نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال، گفت: این روزها برگزاری و یا عدم برگزاری مسابقات لیگ برتر باشگاه های ایران سوژه بسیار مهمی است و درباره آن اظهار نظرهای مختلفی بیان شده است. در این باره چند گزینه پیش روی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش قرار گرفته است که باید بهترین تصمیم گرفته گردد.

یوسف نژاد توضیح داد: یکی از گزینه هایی مطرح، برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاچی در هفته های آینده است اما 13 باشگاه لیگ رجحان خواستار لغو کامل بازی ها هستند و نظرات خود را به طور رسمی اعلام نموده اند.

وی تاکید نمود: فدراسیون فوتبال باید به خرد جمعی احترام گذاشته و از نماینگان باشگاه هایی که خواستار لغو مسابقات هستند دعوت نموده و نقطه نظرات آنها را شنیده و تصمیم گیری کند.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این گزینه نیز وجود دارد مثل کشور فرانسه که قهرمان خود را تعیین کرد در ایران نیز چنین فرآیندی اجرا شده و پرسپولیس قهرمان معرفی و تیم های سپاهان، استقلال و تراکتور جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را پیدا نمایند. در این گزینه پیکان و شاهین بوشهر به لیک دسته اول سقوط می نمایند و مس کرمان و مس رفسنجان لیگ رجحان می شوند.

یوسف نژاد اظهار داشت: گزینه دیگر، پیروی از هلند است؛ کشوری که در آن، لیگ فوتبال سرانجام پذیرفت و نه قهرمان معرفی گردید و نه تیمی به دسته پایین تر سقوط کرد. در صورت انتخاب این گزینه چهار تیم اول جدول رده بندی مسابقات نیز به لیگ قهرمانان آسیا را پیدا می نمایند.

نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در سرانجام گفت: بهترین و اصولی ترین کار این است که مدیران، مربیان و کاپیتان های لیگ رجحان با مدیران فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جونان نشستی برگزار نمایند و پس از جمع بندی نهایی تصمیمی گرفته گردد که به سود فوتبال ایران باشد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 25525

به "خبرنگاران یوسف نژاد: برای ادامه مسابقات فوتبال باید به خردجمعی احترام گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یوسف نژاد: برای ادامه مسابقات فوتبال باید به خردجمعی احترام گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید