فرشاد علیزاده: برای بهترین نتیجه به المپیک می رویم، انتخاب ملی پوشان براساس تصمیم میزبان بود

به گزارش بلاگ پو، فرشاد علیزاده، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان گفت: همه تیم ها با انگیزه طلای المپیک به بوینس آیرس می آیند، ما هم برای کسب بهترین نتیجه می رویم.

فرشاد علیزاده: برای بهترین نتیجه به المپیک می رویم، انتخاب ملی پوشان براساس تصمیم میزبان بود

فرشاد علیزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص نحوه انتخاب ده بزرگی و نصرتی برای حضور در المپیک جوانان گفت: در مسابقات آسیایی نوجوانان سهمیه این دو وزن را به دست آوردیم. میزبان مسابقات، 5 وزن را برای فرنگی کاران و 5 وزن را برای آزادکاران به صورت یکی در میان در نظر گرفته بود و تنها طلایی ما در این 5 وزن، محمد نصرتی در 92 کیلوگرم بود که علاوه بر او امیررضا ده بزرگی را در 45 کیلو انتخاب کردیم که در جهانی پنجم گردیده بود.

وی در مورد شانس دو فرنگی کار اعزامی به آرژانتین برای کسب مدال المپیک جوانان تاکید نمود: بچه ها سخت تمرین نموده اند. بعد از جهانی نوجوانان مدتی استراحت کردیم و سپس 4 اردو برگزار گردید. وقتی تیم به آرژانتین می رود 7 روز هم تا شروع مسابقه فرصت داریم که امیدواریم همچنان کارمان خوب پیش برود.

علیزاده ادامه داد: کار سختی در المپیک خواهیم داشت اما اینکه المپیک هر 4 سال یکبار برگزار می گردد به کشتی گیران ما و سایر تیم ها انگیزه بیشتری می دهد که برای کسب مدال طلا بیشتر کوشش نمایند. قطعا ما برای کسب بهترین نتیجه به بوینس آیرس می رویم.

به گزارش خبرنگاران، 4 کشتی گیر نوجوان در آزاد و فرنگی به همراه فرشاد علیزاده و غلامرضا محمدی (سرمربیان فرنگی و آزاد) بامداد 13 مهر تهران را به مقصد بوینس آیرس محل برگزاری المپیک جوانان ترک می نمایند. محمد نصرتی ملی پوش وزن 92 کیلوی کشتی فرنگی پرچمدار کاروان ایران در این رقابت هاست.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2023

به "فرشاد علیزاده: برای بهترین نتیجه به المپیک می رویم، انتخاب ملی پوشان براساس تصمیم میزبان بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرشاد علیزاده: برای بهترین نتیجه به المپیک می رویم، انتخاب ملی پوشان براساس تصمیم میزبان بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید