فستیوال نوآوری های از پساب تا آب برگزار گردید

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، فستیوال های عرصه نوآوری با هدف یاری به توسعه و ترویج سرمایه گذاری در اختراعات و طرح های دانشی توسط شبکه فن بازار ملی ایران و با حمایت معاونت علمی و فناوری طرح ریزی و اجرا می گردد.

فستیوال نوآوری های از پساب تا آب برگزار گردید

این رویدادها هر بار در یک حوزه تخصصی برپا خواهد شد و بعد از دریافت طرح ها و ارزیابی آنها، نوآوری های منتخب به مخاطبان آن حوزه تخصصی ارائه می شوند تا زمینه ساز مذاکرات مستقیم دو طرف و توسعه سرمایه گذاری در نوآوری ها گردد.

تاکنون 14 رویداد فستیوال نوآوری در حوزه های خدمات شهری، صنعت لوازم خانگی، صنعت تجهیزات پزشکی، مواد غذایی، پلاستیک و پلیمر، سنگ و رنگ و رزین، تجهیزات ورزشی و توانبخشی، صنایع شیمیایی و پلیمر، سلامت، آرایشی و بهداشتی برگزار گردیده است.

فستیوال نوآوری های از پساب تا آب امروز در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار گردید.

فراخوان این رویداد در زمستان 97 منتشر و بیش از 100 طرح و اختراع به دبیرخانه ارسال شد که بعد از ارزیابی های فنی 8 طرح منتخب و امروز ارائه شدند.

پکیج های نوین تصفیه فاضلاب رآکتور چند مرحله ای تصفیه پساب صنعتی، تهیه غشای کامپوزیت لایه نازک نانو الیافی، تصفیه انواع پساب های صنعتی و فاضلاب شهری، دستگاههای نوین الکتروشیمیایی، سیستم تصفیه آب و فاضلاب، سیستم اتوماتیک بازیافت آب از پساب های نساجی و صنعتی، تصفیه پساب کارخانه نوشابه سازی از جمله طرح های ارائه شده در این فستیوال بودند.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8947

به "فستیوال نوآوری های از پساب تا آب برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فستیوال نوآوری های از پساب تا آب برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید