معرفی پروژه های فناورانه دانشگاهی به صنایع توسط پارک پردیس

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، مهدی صفاری نیا امروز در مراسم رونمایی از دستاوردها و محصولات فناورانه حوزه نفت و انعقاد قراردادهای تبادل فناوری پارک فناوری پردیس که با حضور ستاری معاون علمی و فناوری در محل معاونت علمی برگزار شد گفت: برنامه طرح جهش تجارت فناوری برای بهم رسانی فناورانه شرکت های دانش بنیان با صنایع کشور در پارک فناوری پردیس از ابتدای سال اجرایی شد.

معرفی پروژه های فناورانه دانشگاهی به صنایع توسط پارک پردیس

وی گفت: این برنامه ها تحت عنوان بهم رسانی فناورانه اجرایی شده که تا کنون به بیش از 300 میلیارد تومان رسیده است.

رئیس پارک فناوری پردیس گفت: بهم رسانی در طرح جهش تجارت فناوری پارک پردیس دو برابر شده است و این یک برنامه تهاجمی و رو به جلو خواهد بود.

وی با اشاره به قرار داد 304 میلیارد تومانی که امروز در محل معاونت علمی منعقد شد، گفت: این مبلغ قرارداد بر اساس فعالیت 50 کارگزار فعال در این طرح اجرا شده است.

صفاری نیا گفت: تا چند سال گذشته بروکرهای فناوری که تبادل عرضه و تقاضا انجام می دهند در کشور نداشتیم اما شبکه فن بازار ملی ایران توسعه فناوری به این روش را در پیش گرفته است.

وی اعلام کرد: با توجه به اینکه پروژه های پژوهشی از سوی دانشگاه به اساتید ارائه می شود، پارک فناوری پردیس پروژه ها را بر اساس نیاز فناورانه به صنایع معرفی می کند و در جهت رفع نیازهای فناورانه صنایع از شرکت های دانش بنیان کمک می گیرد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 44643

به "معرفی پروژه های فناورانه دانشگاهی به صنایع توسط پارک پردیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی پروژه های فناورانه دانشگاهی به صنایع توسط پارک پردیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید