نفرات برتر المپیاد استعدادیابی بدمینتون استان مرکزی معرفی شدند

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، مسابقات انتخابی المپیاد استعدادیابی بدمینتون استان مرکزی روز جمعه با شرکت 36 ورزشکار از شهرستان های اراک، محلات، دلیجان و ساوه در اراک برگزار گردید.

نفرات برتر المپیاد استعدادیابی بدمینتون استان مرکزی معرفی شدند

این رقابت ها در دو بخش دو نفره و انفرادی پیگیری شد، که در نهایت در بخش انفرادی احمد رئوفی از اراک، امیر حسین رئیس اکبری از محلات عناوین اول و دوم را کسب کردند و محمدرضا ابراهیمی از دلیجان و مهدی آقازیارتی از اراک به طور مشترک در صندلی سوم قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، در بخش دو نفره هم، احمد رئوفی و کسری کیوان پور از اراک مقام نخست را کسب کردند. امیرحسین رئیس اکبری از محلات و محمدرضا ابراهیمی از دلیجان مقام دوم را به دست آورده اند. امیر محمد گودرزی منش، مهدی آقازیارتی به همراه حسین مجنونی و محمد پارسا رحمتی همگی از اراک به طور مشترک سوم شدند.

به گزارش خبرنگاران، حسین عرب (سرداور)، ماشاالله محمدزاده، مبین حسنی، محمود رسوخی، حمیدرضا میرزایی و آرش دلاوری داوری مسابقات را برعهده داشتند. همچنین مرتضی آزادخانی به عنوان مسئول برگزاری، بر این رقابت ها نظارت داشت.

به گفته مرتضی آزادخانی، دبیر هیات بدمینتون استان مرکزی، 6 نفر برتر این دوره از رقابت ها به مسابقات المپیاد استعدادیابی کشور که پنجم آذرماه به میزبانی زنجان برگزار می گردد، اعزام می گردند.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2914

به "نفرات برتر المپیاد استعدادیابی بدمینتون استان مرکزی معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفرات برتر المپیاد استعدادیابی بدمینتون استان مرکزی معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید