استادیوم شهر قدس امکان میزبانی ندارد، احتمال برگزاری بازی سایپا و استقلال در استادیوم آزادی

به گزارش بلاگ پو، ورزشگاه شهر قدس در بخش صندلی ویژه تعمیراتی دارد ضمن آنکه این باشگاه بدهی هم از فصل گذشته به مجموعه ورزشی شهر قدس دارد و به همین دلایل امکان برگزاری بازی در این ورزشگاه وجود ندارد.

استادیوم شهر قدس امکان میزبانی ندارد، احتمال برگزاری بازی سایپا و استقلال در استادیوم آزادی

با توجه به تعمیرات در ورزشگاه شهدای شهر قدس و همچنین بدهی باشگاه سایپا به این مجموعه، برگزاری دیدار سایپا و استقلال در ورزشگاه آزادی را محتمل نموده است.

به گزارش فارس، با توجه به تعمیرات در ورزشگاه شهدای شهر قدس گفته می گردد دیدار استقلال و سایپا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

عباس تیموری دبیر هیات فوتبال استان تهران در این خصوص به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: قرار بود باشگاه سایپا امروز با مجموعه ورزشی آزادی قرارداد امضا و نامه ای را به هیات فوتبال ارسال کند اما تا این لحظه نامه ای به دست ما نرسیده است.

وی در مورد دلایل عدم برگزاری بازی در ورزشگاه شهدای شهر قدس گفت:ورزشگاه شهر قدس در بخش صندلی ویژه تعمیراتی دارد ضمن آنکه این باشگاه بدهی هم از فصل گذشته به مجموعه ورزشی شهر قدس دارد و به همین دلایل امکان برگزاری بازی در این ورزشگاه وجود ندارد.

دبیر هیات فوتبال استان تهران در خاتمه گفت: با این شرایط در صورت امضای قرارداد باشگاه سایپا با ورزشگاه آزادی احتمالا این دیدار در این ورزشگاه برگزار خواهد شد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: عصر ایران
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 13979

به "استادیوم شهر قدس امکان میزبانی ندارد، احتمال برگزاری بازی سایپا و استقلال در استادیوم آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استادیوم شهر قدس امکان میزبانی ندارد، احتمال برگزاری بازی سایپا و استقلال در استادیوم آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید