چرا باید تردمیل خانگی بخریم ؟ هایپر جیم

به گزارش بلاگ پو، شاید باور نکنید اما اولین تردمیل ها برای شکنجه زندانیانی ساخته شد که قصد کار در زندان را نداشتند و نظم زندان را به هم می ریختند این ایده که برگرفته از دستگاه های آسیاب است نخستین بار به وسیله سر ویلیام کابیت مهندس بریتانیایی طراحی و ساخته شد که از این طریق زندانیان سرکش انگلیسی را وادار به پیاده روی 4 تا 6 ساعته روی این دستگاه می کردند. سود این کار برای زندان آرد شدن دانه های روغنی و آسیاب غلات بود که بر خلاف ظاهر بی رحم، کاری سودمند در آن موقع محسوب می شد.

چرا باید تردمیل خانگی بخریم ؟ هایپر جیم

ویلیام کابیت نام این دستگاه را Tread-Wheel گذاشت که 24 پره به شکل پله داشت اما حتی تصور نمی کرد که در کمتر از دو قرن بعد این دستگاه به شکلی مدرن از ژاپن تا آرژانتین و از کانادا تا نیوزلند در خانه مردمان دنیا راه بیابد و آنها را از تنبلی و بطالت دنیای مدرن نجات دهد.

در کمتر از دو قرن بعد از این وقایع یک مهندس آمریکایی به نام ویلیام استاب بعد از خواندن یک کتاب معروف در خصوص ورزش هوازی از دکتر کنت کوپر و تاثیر انجام مداوم آن بر سلامتی انسان به این فکر افتاد که چطور می تواند این امکان را در یک محیط سربسته فراهم کند. او با الهام از دستگاه های تردویل شکنجه زندانیان و مهندسی آسیاب های چند هزار ساله دستگاهی را اختراع کرد که امروزه به آن تردمیل گفته می گردد. این مهندس جوان اولین دستگاه تردمیل را برای نویسنده آن کتاب معروف یعنی دکتر کوپر فرستاد تا اولین خرید تردمیل در دنیا به نام او ثبت گردد و این سرآغازی برای تحول جدی در صنعت لوازم ورزشی شد.

دسته بندی تردمیل ها

امروزه انواع تردمیل با کارکردهای متفاوت در بازار موجود است که بسته به نوع احتیاج و سبک ورزشی افراد انتخاب و خریداری می شوند و حتی رنج قیمت تردمیل ها هم بسیار فرق دارد. این دستگاه ورزشی پرطرفدار نسبت به نحوه راه اندازی آن به دو نوع موتوردار و بدون موتور تقسیم می گردد. که هم نوع موتوردار و هم بدون موتور ان در فروشگاه هایپرجیم موجود است. راه اندازی انواع تردمیل موتوردار احتیاجمند نیروی برق و پرطرفدارترین نوع از انواع تردمیل ها است.

اغلب مشتریان دستگاه های ورزشی، خرید تردمیل موتوردار را در دستور کار قرار می دهند زیرا این نوع از تردمیل باشگاهی یا خانگی دارای امکانات ویژه ای است که معمولا تردمیل های بدون موتور از آن بی بهره اند. امکاناتی مانند محاسبه میزان مصرف کالری و یا تعداد ضربان قلب و تنظیم دستگاه در حالت پیاده روی یا دویدن از جمله مزایای دستگاه های تردمیل موتوردار است اما در نقطه مقابل، انواع تردمیل بدون موتور واقع شده است که بیشتر مورد توجه کلینیک های توانبخشی بیماران است و بعلاوه بعضی از کاربرانی که سبک ورزشی خاصی دارند و دوست ندارند هنگام ورزش کردن هم برق مصرف نمایند.

بعلاوه دستگاه های تردمیل با توجه به کارکرد آن به دو دسته باشگاهی و خانگی تقسیم می شوند که هر دو این محصولات در فروشگاه هایپرجیم موجود است و معمولا نمونه های باشگاهی آن امکانات پیشرفته تری نسبت به نمونه های خانگی دارد. نمونه های خانگی معمولا از قدرت موتور کمتر و میزان کوچکتری برخوردار هستند اما نمونه های باشگاهی دارای ظرفیت و توان بیشتر برای انجام تمرینات مداوم به وسیله افراد و به ویژه ورزشکاران دارد. تردمیل خانگی بعلاوه ظرفیت کمتری برای تحمل وزن های بالا دارد در حالیکه تردمیل باشگاهی برای تمامی سنین و تمامی وزن ها مناسب است.

مزایای تردمیل خانگی در ایام اپیدمی کرونا

بسیاری از افرادی که سبک زندگی آنها مطابق با فعالیت های ورزشی روزانه بود در ایام کرونا به مشکل برخوردند. اغلب آنها از ابتدای سال 2020 دیگر نتوانستند طبق عاداتی که داشتند به صورت روزانه و مستمر به پارک ها و بوستان های محلی بروند و زمان خاصی را را برای دویدن و گرم کردن اختصاص دهند حتی اکنون هم اغلب این افراد با وجود بهبود شرایط و واکسیناسیون سراسری همچنان ترجیح می دهند که در خانه بمانند و کوشش های خود را برای داشتن یک زندگی سالم در خانه انجام دهند. برای انجام این کار هیچ وسیله ورزشی به میزان یک تردمیل خانگی نمی تواند به شما یاری کند.

انواع تردمیل خانگی با میزان کوچک و قیمت مناسب نسبت به تردمیل باشگاهی و بعلاوه میزان پایین مصرف برق در صورت موتوردار بودن دستگاه، برترین گزینه برای رهایی از شرایط اپیدمی است. شما می توانید با خرید دستگاه تردمیل خانگی تمامی احتیاجهای ورزشی و سلامت خود را با پیاده روی یا دویدن بر روی آن تامین کنید بعلاوه اغلب دستگاه های تردمیل خانگی مجهز به مانیتورهایی برای نمایش مدت زمان انجام ورزش به وسیله کاربر هستند که این بر قیمت تردمیل خانگی موثر است. فروشگاه هایپرجیم به اسم یکی از مجموعه های پیشرو در فروش لوازم ورزشی در کشور، انواع تردمیل خانگی با برندها و قابلیت های متفاوت را در فروشگاه اینترنتی خود در معرض دید عموم قرار داده است.

خرید تردمیل خانگی چه مزایایی دارد

فروشگاه هایپرجیم به شما پیشنهاد می نماید تا با خرید تردمیل خانگی این امکان را داشته باشید که با کمترین هزینه نسبت به تردمیل باشگاهی امکان انجام ورزش دویدن را به اسم ورزش مادر در خانه داشته باشید و از دیگر مزایای آن هم بهره مند شوید زیرا قیمت تردمیل خانگی بسیار کمتر از انواع تردمیل باشگاهی است. تردمیل های خانگی بعلاوه میزان مصرف انرژی کمتری نسبت به تردمیل های باشگاهی دارد که این مساله باعث ترغیب عمده کاربران برای خرید تردمیل های خانگی می گردد. ماندن در خانه و پیگیری فعالیت های ورزشی از داخل منزل هم در این ایام عمده مزیت اصلی خرید دستگاه تردمیل خانگی محسوب می گردد که درجه ایمنی سلامت شما و خانواده شما را در برابر این بیماری بیشتر می نماید.

بسیاری از افراد و ورزشکاران حرفه ای به دلایل مختلف تمایلی برای حضور در باشگاه ورزشی و یا تمرین و ورزش دسته جمعی ندارند و دوست دارند برنامه های ورزشی حرفه ای و یا غیرحرفه ای خود را از منزل و یا یک محیط خلوت و آرام پیگیری نمایند که خرید تردمیل خانگی برای این گونه افراد هم گزینه مطلوبی خواهد بود. فروشگاه هایپرجیم با داشتن کادری مجرب و آشنا با سلایق مختلف ورزشی آماده ارایه مشاوره رایگان برای کاربرانی است که قصد خرید تردمیل یا اطلاع از آخرین شرایط قیمت تردمیل خانگی دارند.

تردمیل های خانگی قدرت موتوری تا 4 اسب بخار و تردمیل های باشگاهی قدرت موتوری تا 6 اسب بخار دارند و این بر قیمت تردمیل ها تاثیرگذار بوده است. بعلاوه توانایی هایی چون قابلیت تاشوندگی، ماساژور و صفحه نمایشگرهای حرفه ای از جمله مواردیست که بر این مساله تاثیرگذار است. فروشگاه هایپرجیم با داشتن تنوع محصولی گسترده در حوزه لوازم ورزشی به ویژه انواع تردمیل ها از نوع خانگی تا باشگاهی و حتی موتوردار و بدون موتور و بعلاوه با ارایه مشاوره های رایگان درصدد ارایه خدمات بهتر به مشتریان و به ویژه هواداران ورزش های هوازی از جمله پیاده روی و دو میدانی است که در این ایام بیشتر در پی محیطی امن برای ورزش کردن هستند.

شما می توانید به وسیله مراجعه به سایت فروشگاه آنلاین هایپرجیم و یا تماس تلفنی و بعلاوه مراجعه حضوری و بازدید از محصولات ورزشی این فروشگاه که بیش از 100 نوع محصول ورزشی را شامل می گردد، اقدام به خرید تردمیل مورد علاقه خود کنید و از ورزش و تمرین در منزل یا باشگاه ورزشی خود لذت ببرید.

https://hypergymco.com/

banima.ir: مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

chinaro.ir: مجله گردشگری چین، سفر به پکن، شانگهای هانگزو

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 52330

به "چرا باید تردمیل خانگی بخریم ؟ هایپر جیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا باید تردمیل خانگی بخریم ؟ هایپر جیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید