گران قیمت ترین مقصد در فلوریدا

به گزارش بلاگ پو، ناپل ، فلوریدا ، آمریکا . ناپل یکی از ثروتمندترین شهرهای ایالات‌متحده آمریکا است . این شهر یکی از ثروتمندترین شهرهای ایالات‌متحده آمریکاست که در خلیج مکزیک واقع شده‌است . این شهر ترکیبی از مناطق شهری شیک و زیبا و بکر است . بازدیدکنندگان از خرید در بوتیک‌های فانتزی و همچنین امتحان کردن درس‌های گلف لذت می‌برند ، که به عنوان چالش برانگیز و متنوع شناخته می‌شوند .

گران قیمت ترین مقصد در فلوریدا

ناپل همچنین دارای resorts متعدد و سواحل شنی بزرگ است . گردشگران ماجراجو هم می‌توانند به پارک‌های بروند و از مناطق تفریحی و پیک‌نیک در فضای باز لذت ببرند . در عین حال ، Everglades آب‌های گرمسیری - را می‌توان در تورهای "airboating " ( airboating ) ، با معرفی most چشم‌انداز منطقه ، مورد بررسی قرار داد . یک فعالیت محبوب دیگر در خلیج مکزیک در حال ماهیگیری است - در هر زمانی از ماهی گیران از شکار خوبی از گونه‌های مختلف ماهی لذت می‌برند !
چرا به آنجا بروی ؟
این شهر پناه‌گاه خوبی برای کسانی فراهم می‌کند که می‌خواهند از یک تعطیلات آرام لذت ببرند و با این حال قادر به لذت بردن از مکان‌ها و رویداده‌ای فرهنگی خوب همانند سواحل ، فعالیت‌های خارج از فضای باز و طبیعت بکر می‌باشند .
کی به آنجا بروی ؟
آب و هوای استوایی تمام طول سال آب و هوای گرم را تضمین می‌کند . دمای آب در تابستان بالاترین میزان دما است .
چطور به آنجا برسیم ؟
فرودگاه بین‌المللی جنوب غربی فلوریدا شماری از شرکت‌ها را تشکیل می‌دهد . از آنجا یک ماشین اجاره کرده یا تاکسی بگیرید و به ناپل بروید - 68 کیلومتر ( 42 مایل ) فاصله دارد .

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 82

به "گران قیمت ترین مقصد در فلوریدا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گران قیمت ترین مقصد در فلوریدا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید