1241 فرصت شغلی برای مددجویان روستایی هرمزگان ایجاد شد

به گزارش بلاگ پو، هزار و 241 فرصت شغلی از ابتدای سال جاری تا به امروز برای مددجویان کمیته امداد در مناطق روستایی هرمزگان ایجاد شد.

1241 فرصت شغلی برای مددجویان روستایی هرمزگان ایجاد شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان گفت: 473 فرصت شغلی مددجویان در حوزه دام پروری، 210 مورد کشاورزی، 307 مورد صنایع دستی و 251 مورد در حوزه طرح های خدماتی بوده است.

عبدالرضا خسروانی دوشنبه 25 آذر در جمع خبرنگاران افزود: برای ایجاد این تعداد فرصت شغلی 426 میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در قالب اعتبارات طرح اشتغال پایدار روستایی به مددجویان روستایی و عشایری استان هرمزگان پرداخت شده است.

وی بیان داشت: اعتبارات مصوب برای تسهیلات اشتغال روستایی کمیته امداد در هرمزگان بیش از 950 میلیارد ریال بوده که تا به امروز حدود 45 درصد آن جذب شده است.

معاون اشتغال کمیته امداد هرمزگان اظهار امیدواری کرد: با برنامه ریزی های انجام شده 55 درصد تسهیلات باقی مانده را نیز تا سرانجام سال جاری جذب و زمینه اشتغال پایدار مدد جویان مناطق روستایی را مهیا کنیم.

خسروانی گفت: یکی از مهم ترین اهداف و برنامه های کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان با ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و پیشگیری از مهاجرت آنها به شهرها است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 17757

به "1241 فرصت شغلی برای مددجویان روستایی هرمزگان ایجاد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1241 فرصت شغلی برای مددجویان روستایی هرمزگان ایجاد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید