27 تن انواع ماهی تا به امروز در فریدونکنار صید شده است

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/مازندران مسئول نمایندگی شیلات فریدونکنار گفت: 27 تن ماهی از گونه های مختلف تا به امروز در این شهرستان صید شده است.

27 تن انواع ماهی تا به امروز در فریدونکنار صید شده است

جعفر احسانی در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای فصل صید سال جاری که در تاریخ 20 مهر آغاز شد تا به امروز در فریدونکنار به میزان 27 تن ماهی از گونه های مختلف صید شده است، اظهار کرد: میزان صید ماهی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در فریدونکنار با یک درصد افزایش رو به رو شده است.

وی با اشاره به اینکه عمده افزایش صید در بین ماهیان، مربوط به ماهی کپور بوده است، توضیح داد: بنابر آنالیز انجام شده صید ماهی کپور سال جاری افزایش چشمگیری داشته که در مجموع در مازندران به 30 هزار درصد افزایش رسید.

مسئول نمایندگی شیلات فریدونکنار با بیان اینکه ماهیان استخوانی ازجمله ماهیان صید شده در فریدونکنار است، اعلام نمود: ماهی سفید، کفال، کپور از جمله مهمترین گونه های موجود در دریای فریدونکنار هستند که در این بین 80 درصد از ماهی سفید، 10 درصد کفال و مابقی را سایر ماهیان تشکیل می دهند.

احسانی با اشاره به اینکه پیش بینی می گردد سال جاری هم مانند سال گذشته حدود 290 تن صید در فریدونکنار انجام گردد، گفت: دو شرکت تعاونی پره ماهی در فریدونکنار فعالیت دارند که بیشتر صید آن ها ماهی سفید است که در بهمن ماه آغاز می گردد.

وی با بیان اینکه هفته ای دو بار بازدید از بازار ماهی فروشان انجام شده و قیمت های سازمان شیلات به ماهی فروشان برای فروش اعلام می گردد، اضافه نمود: فریدونکنار دارای دو شرکت تعاونی پره ماهی و 150 صیاد است که هر ساله از 20 مهر تا 20 فروردین اقدام به صید ماهی از دریای خزر می نمایند.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 19193

به "27 تن انواع ماهی تا به امروز در فریدونکنار صید شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "27 تن انواع ماهی تا به امروز در فریدونکنار صید شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید