خبرهای ناخوشایند برای رئال در تازه ترین گزارش پزشکی بنزما

به گزارش بلاگ پو، تهران - خبرنگاران - گزارش پزشکی رئال مادرید از شرایط کریم بنزما حاکی از آن است که کهکشانی ها به احتمال زیاد تنها امید گلزنی خود را تا انتها فصل از دست خواهند داد.

خبرهای ناخوشایند برای رئال در تازه ترین گزارش پزشکی بنزما

به گزارش خبرنگاران، تارنمای خبری گل روز شنبه نوشت: مهاجم فرانسوی رئال که همیشه هدف انتقادهای ریز و درشت بوده است پس از بازگشت زین الدین زیدان به راس کادر فنی این تیم در ایده آل ترین فرم خود بوده تا جایی که تمام هشت گل تیمش را پس از بازگشت هموطنش روی نیمکت رئال، به ثمر رسانده است.

بنزما در جریان تساوی بدون گل رئال مقابل ختافه 90 دقیقه تمام برای کهکشانی ها بازی کرد و برای نخستین بار طی 6 بازی اخیر پیروز به گلزنی نشد اما در تمرین امروز رئالی ها غایب بود و تیم پایتخت نشین اسپانیا در گزارش پزشکی منتشر شده در خصوص وی خبر مصدومیت همسترینگ وی را تایید کرد.

اگرچه رئالی ها مطابق معمول زمان بهبودی کامل بنزما را مشخص نکردند اما زیدان در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل رایو وایکانو خبر غیبت مهاجم فرانسوی تیمش را در این بازی تایید کرد.

با وجود اینکه زیدان در لفافه و به طور مبهم از میزان آسیب دیدگی بنزما حرف زد اما براساس گزارش به دست آمده توسط منابع تارنمای خبری گل، مصدومیت بنزما جدی نیست اما رئال با توجه به تعداد اندک بازی های باقی مانده تا انتها فصل، روی بهترین مهاجم حال حاضر خود ریسک نکرده و سلامتی وی را به خطر نخواهد انداخت.

بنزما بار دیگر با پشت سر گذاشتن فصلی فوق العاده که اوج آن به دوران حضور مجدد زیدان مربوط می گردد، در جریان 51 بازی در مجموع رقابت ها، 30 گل به ثمر رسانده است اما این مصدومیت در بدترین زمان ممکن برای مهاجم اسبق باشگاه لیون اتفاق افتاده است؛ بازیکنی که برای برابری و حتی شکستن بهترین رکورد گلزنی خود در سال های حضور در سانتیاگو برنابئو، تنها به سه گل دیگر احتیاج دارد.

ورزشی**3991**2024

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6582

به "خبرهای ناخوشایند برای رئال در تازه ترین گزارش پزشکی بنزما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرهای ناخوشایند برای رئال در تازه ترین گزارش پزشکی بنزما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید