دولت هیچ سیاستی برای بهبود وضع مسکن ندارد

به گزارش بلاگ پو، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: دولت هیچ سیاستی برای بهبود وضع مسکن ندارد و حتی فراوری مسکن هم افزایش نیافته است.

دولت هیچ سیاستی برای بهبود وضع مسکن ندارد

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، محمدرضا رضایی کوچی در تبادل نظر با مهر، با بیان اینکه عملکرد دولت در حوزه مسکن به هیچ وجه قابل دفاع نیست، گفت: متأسفانه دولت به طور جدی بخش مسکن را مورد توجه قرار نمی دهد.

وی با انتقاد از روند تکمیل واحدهای مسکن مهر، اضافه کرد: طبق آخرین اطلاعاتی که به دست ما رسیده است، روند تکمیل واحدهای مسکن مهر بسیار کند است چرا که تسهیلات و زیرساخت های لازم برای تکمیل این واحدها فراهم نیست.

رئیس کمیسیون عمران مجلس تاکید نمود: از 500 هزار واحد مسکن مهر باقیمانده، کمتر از 100 هزار واحد آن معین تکلیف شده است و بیش از 400 هزار واحد مسکن مهر مشکل زیادی دارند و بعید است که به این زودی تکمیل شوند.

رضایی کوچی با بیان اینکه دولت طرح قابل توجهی برای بهبود وضعیت مسکن ندارد، توضیح داد: علت کاهش قیمت مسکن در شرایط فعلی آن است که مردم قدرت خرید ندارند و آنقدر قیمت مسکن افزایش یافته که دیگر عملاً مردم نمی توانند خانه بخرند.

وی گفت: رکود مسکن صرفا به دلیل کاهش قدرت خرید مردم است و هیچ ارتباطی به اقدامات دولت ندارد چرا که دولت هیچ سیاستی برای بهبود وضع مسکن ندارد و حتی فراوری مسکن هم افزایش نیافته است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه عملا دولت در بخش مسکن هیچ کاری نکرده است، گفت: یک مسئله مهم دیگر این است که متأسفانه مدتی طولانی است که معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی بی صاحب است و با سرپرست اداره می گردد در حالی که مسکن موضوع مهمی است و حتی یک روز هم قابل قبول نیست که با سرپرست اداره گردد.

رضایی کوچی گفت: بنده اخیرا با وزیر راه و شهرسازی تماس گرفتم تا هر چه سریعتر معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی را معین کند چرا که مسکن باید اولویت اصلی دولت باشد و قطعاً سرپرست نمی تواند انتظارات ما را در بخش مسکن برآورده کند و جوابگوی ضعف دولت در این زمینه باشد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 14175

به "دولت هیچ سیاستی برای بهبود وضع مسکن ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت هیچ سیاستی برای بهبود وضع مسکن ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید